Vanligaste Frågorna till ProPet
Tillverkare

Vanligaste Frågorna till ProPet

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna vi får.

Kan man komma till er och handla direkt?
Svar: 
Absolut kan du det! Kolla bara så vi är på plats först. Hos oss kan du betala med Swish eller kontanter just nu. Är det en speciell vara du vill ha, så kolla också så att den finns hemma. Vårt lager kan ändras fort och då är det bättre att vi läger undran till dig.

När är det öppet på lagret?
Svar:
Normalt är det öppet på lagret Mån 9:30-15:00, Ons-Fre 9:30-15:00. Avvikelser kan dock förekomma och det aviserar normalt via Facebook. Så har du en bit att köra, så titta alltid in där först.

När kommer min beställning?
Svar:
När du beställer av oss så får du en orderbekräftelse, när din order är skickad så kommer det ett mail om att din order är skickad, då vet du att din beställning är på väg till dig. Du kan alltid spåra dina paket via appen Mina paket. Ett smidigt verktyg för att hålla koll.

Jag hittar inte min faktura, vad gör jag nu?
Svar:
Det lättaste för dig är att du loggar in på www.collector.se där kan du snabbt och enkelt hitta din faktura och även betala den direkt. Collector har även en app där du kan få tag i din faktura.

Hur snabbt får jag mitt paket?
Svar: Vi jobbar så fort vi bara kan. Normalt så skickar vi ditt paket inom 1-3 arbetsdagar, men det finns tyvärr gånger där det tar längre tid och därför har vi skrivit i våra köpvillkor 1-7 arbetsdagar.

Jag vill skicka tillbaka mitt paket, hur gör jag?
Svar: Inga problem, du har 14 dagars ångerrätt från dess du mottog ditt paket. Kontakta oss på mail med ditt ordernummer och säg att du skickar åter ditt paket. Packa ditt paket väl och skicka det åter till oss, glöm inte att skicka med din orderbekräftelse eller lapp med ditt namn och ordernummer så vi vet vem paketet kommer ifrån. Det vanligaste är att kunderna använder sig av PostNord skicka lätt Brevlåda. Returfrakt så du som kund för.
Vår adress: ProPet, Teckomatorpsvägen 7, 26833 Svalöv