Vanligaste frågorna till ProPet

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna vi får.

Vilka rabatter har ni?
Svar: 
Det finns inga generella rabattkoder som alltid gäller på vår sida. Vill du få tillgång till information när det finns kampanjer, så välj att prenumerera på vårt nyhetsbrev, följ oss på Sociala Medier, länk finns på vår sida.

Jag är medlem i Pudelklubben, hur får jag min rabatt?
Svar: 
Du skapar ett konto här på sidan, sedan skickar du en bild på ditt medlemskort till oss. Efter det kan vi lägga till dig i rätt grupp. Tänk på att du måste vara inloggad för att få din rabatt, inga rabatter registreras i efterhand.

Har ni någon rabatt på foder hos er?
Svar: 
Absolut har vi det.
Vi har avtal med Happy Dog för uppfödare, jägare och assistenthundar. Du har 25% rabatt.
Vill du veta mer så maila oss.

Vad kostar frakten och när är det fraktfritt?
Svar: 
Frakten för just dina varor ser du i varukorgen eller i kassan. Det är fraktfritt från 700:- på Service Point, samt fraktfritt från 1000:- vid DHL hemleverans utan kvittens.

Hur kommer jag i kontakt med er?
Svar: Lättast är att skicka ett mail till oss eller skriv via chatten här på sidan.

Kan man komma till er och handla direkt?
Svar: 
Det kan du tyvärr inte längre, då vi flyttat vårt lager och på nya lagret är det inte möjligt.

När kommer min beställning?
Svar:
När du beställer av oss så får du en orderbekräftelse, när din order är skickad så kommer det ett mail om att din order är skickad, då vet du att din beställning är på väg till dig. Du kan alltid spåra dina paket via appen Mina paket. Ett smidigt verktyg för att hålla koll. 

Jag hittar inte min faktura, vad gör jag nu?
Svar:
Det lättaste för dig är att du loggar in på www.walley.se där kan du snabbt och enkelt hitta din faktura och även betala den direkt. Walley har även en app där du kan få tag i din faktura.

Hur snabbt får jag mitt paket?
Svar: Vi jobbar så fort vi bara kan. Normalt så skickar vi ditt paket inom 1-3 arbetsdagar, men det finns tyvärr gånger där det tar längre tid och därför har vi skrivit i våra köpvillkor 1-7 arbetsdagar.

Jag vill skicka tillbaka mitt paket, hur gör jag?
Svar: Inga problem, du har 14 dagars ångerrätt från dess du mottog ditt paket. Kontakta oss på mail med ditt ordernummer och säg att du skickar åter ditt paket. Packa ditt paket väl och skicka det åter till oss, glöm inte att skicka med din orderbekräftelse eller lapp med ditt namn och ordernummer så vi vet vem paketet kommer ifrån. Returfrakt så du som kund för. Vi kan inte hämta ut paket hos ombud, så din retur måste skickas direkt till oss.